senker skuldrene

reklamelink

Pjuh, endelig kan jeg senke skuldrene! Blir veeeldig sen oppdattering i dag siden dagen mer eller mindre har gått i ett, noe som resulterte i en veldig sliten meg. Men jeg klager ikke, har enda energi noe som betyr noen episoder med gossip girl før jeg legger meg. Er egentlig langt over leggetid for meg, siden jeg de siste ukene har blitt veldig flink til å legge meg i 1-2 tiden. Jeg er så mye mer uthvilt og i bedre humør. Bedre livskvalitet får jeg kanskje også? Haha. . . Man kan jo alltids håpe!

Rett etter jobb i går hentet jeg Charlotte og dro til Sophie for litt kvalitetstid. Vi fikk servert vegetarpizza, noe jeg aldri klager på! Mammaen til Sophie lager den beste som finnes, så jeg spiste noen ekstra stykker i dag bare fordi det mest sannsynlig blir leenge til neste gang. . . Og er jeg ikke veldig fotogen? Haha nesten ikke sminke og supersliten etter lang arbeidsdag. . .

Det er så utrolig trist å tenke på at Sophie drar avgårde til Oslo i morgen (eller ja, i dag) og fra nå av er det der kun kommer til å være mesteparten av tiden. . . Jeg skal heldigvis dra ned å besøke henne så ofte jeg har sjansen til det, og om det går som jeg har planlagt – allerede i mai! Bare en måned igjen ♥ Jeg kommer til å savne deg veldig mye, heldigvis er du ikke lengre unna enn en telefonsamtale.

Soph: æ trur ikke du blir fornøyd med nån av bildan av dæ
Meg: e æ så stygg?
Soph: nei, du e bare veldig, veldig bleik.

Haha ja, jo. . . Jeg tar hintet. Solarium it is, i morgen den dag! 

Som vanlig kom jeg ikke tomhendt hjem fra Soph! Det har jo vært veldig mye snakk om Aloe Vera drikken på forskjellige bloggere, og guess what – det smaker sinnsykt godt! Vann med klumper i høres ikke så sykt fristende ut, men dette smakte himmelsk. Nesten som vann med gelè-klumper, haha. Min nye favoritt! Spesielt den som smaker grønn te, yummii. Så jeg fikk med meg to flasker som jeg skal kose meg med i morgen.

Og litt proteinpulver, nå skal det bli fart på treningen! Noen som har prøvd dette før?

Jeg dro rett fra Sophie til flex, er nesten to uker siden sist jeg trente og det kjente jeg VELDIG. Ikke bare var jeg sliten fra dagen, men kondisjonen min har blitt betraktelig dårligere. Det kan vi ikke ha noe av! Late dager skal legges på hyllen, og jeg skal tilbake til “minst 3 ganger i uken” som jeg hadde som mål før. Nå er det bare å finne viljestyrken og motivasjonen, har gått litt i dunger de siste ukene. . .

Genser HER og treningstights HER bare i grønn, på salg nå! Har den også, hehe. . .

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg