check and check

reklamelinker!

I dag har jeg fått gjort unna mange ting jeg ikke har hatt tid til tidligere – og det var veldig godt! Deilig når man bare kan krysse av punkt for punkt. Men det kommer jo alltid dobbelt så mange punkter tilbake på listen. . . Så i morgen har jeg ikke like mange gjøremål! Jeg har vært i byen og litt sammen med Isabelle, og kom hjem for bare noen timer siden. Full fart i nesten hele dag, men det er godt da. Jeg har ikke tatt ett eneste bilde av levende vesen i dag, så jeg vet ikke, kanskje dette blir et ganske kjedelig innlegg? Haha, lover å virke litt mer interessant i morgen!

Duftelyset mitt er tent hver eneste dag, det lukter så sinnsykt himmelsk! Tror jeg må bestille hjem noen andre dufter, men det blir nok ikke før dette er utbrent. Du kan kjøpe det HER og jeg anbefaler det virkelig, dufter nydelig i hele rommet mitt! Alltid skremmende å skulle bestille ting som har lukt, men jeg var virkelig heldig med dette. I love!

Jeg ble ferdig med alle 9 sesongene av One Tree Hill for noen dager siden, og jeg ville nesten gråte da jeg så siste episode. Jeg vil jo ha mer! Men man får jo som oftest ikke det man vil ha. . . Så jeg skal prøve å venne meg til tanken på at jeg har sett alt som kan sees. Det var mange episoder jeg aldri hadde sett før og jeg hadde aldri sett siste sesong, så det var helt klart den beste sesongen, også så mye drama! Åh, jeg misunner dere som ikke har sett alt av OTH. . . Du kan kjøpe alle sesongene HER til kun 549, superbillig nå!

Jeg er på sesong 2 av gossip girl nå og klarer ikke helt å leve meg inn, jeg vil jo helst ha flere sesonger av OTH haha. . . Du kan kjøpe alle sesongene av Gossip Girl HER til kun 499! Nå må jeg finne meg en ny sesong jeg kan bestille hjem. . . Tipper jeg er ferdig med alle sesongene av GG om noen uker, hehe. Flittig tv-titter!

Men nå skal jeg komme meg opp av sengen og inn i treningsklærne, Charlotte er på flex og venter på meg! Som jeg nevnte i går skal det ikke bli flere late dager, og jeg skal prøve å bli flinkere for hver dag som går. Satser på en god treningsøkt i dag! Siden jeg ikke hadde det i går. . . 

3 kommentarer
    1. Håper du har hatt en superfin dag. btw. du er veldig pen! Hadde vore kosleg om du tokk deg en liten tur innom bloggen min, men ingen tvang såklart! <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg