vinn reise til New York!

Er det flere enn meg som ikke er sånn veeldig glad i vanlig kaffe? Men cappuccino, latte og sånne varianter derimot – det går ned på høykant! Nå er det en stund siden jeg sist kjøpte meg slike ferdigposer, så da jeg var på storhandel i går grabbet jeg med meg to bokser av den nyeste varianten. Tok den samleboks sånn at jeg er sikker på at jeg får smakt alle de forskjellige, hehe! Viktig å finne seg en favoritt. Noen som har prøvd nescafè sine kaffer?

Så til frokosten i dag har jeg testet alle de forskjellige smakene! Lurer på om jeg kommer til å få koffein-sjokk av det her, hehe. . . Konklusjonen min ble i alle fall at jeg likte alle sammen! Men mest av alt likte jeg cafè au chocolat, kanskje ikke så overraskende siden jeg eelsker varm sjokolade, og dette ble jo noe lignende. Latte macchiato var heller ikke så verst, men jeg putter jo sukker i alt av kaffe så er jo ikke så vanskelig å like det da haha. . . 

Akkurat nå har nescafè en konkurranse gående hvor du kan vinne en tur til New York for deg og en til, hvor sykt gøy hadde ikke det vært?! Om jeg hadde vunnet en sånn premie hadde jeg nok tatt med meg mamma tror jeg, det er en fin opplevelse å dele med en av de som står deg nærmest. Hvem ville du tatt med deg om du vant en sånn reise?

1. premie er altså det, tur til New York for 2! Reisen har en verdi på 40.000kr som inkluderer fly og hotellopphold.
2. premie er en iPad mini, et cafèsett og 5 pakker med Nescafè Spesialiteter.
3. premie er et cafèsett og 5 pakker med Nescafè Spesialiteter.

Så her er det mange vinnersjanser! Jeg personlig liker sånne konkurranser bedre, for da vet jeg at jeg har større sjanse for å vinne omså den minste premien hehe. . . For å komme til konkurransen klikker du bare på videoen under og konkurransen går til 30.april!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg