happy weekend

reklamelink nelly

I skrivende stund nyter jeg en velfortjent skål med fruktsalat til frokost. Jeg har styrt litt hjemme i dag før jobb med å få det pent og ryddig til vi får familiebesøk i morgen! Vasking, støvsuging, tørke støv og rydde er ikke bare-bare, og som dere kanskje husker er det ikke så veldig lenge siden sist jeg vasket? Haha jeg tror jeg har fått feber! Dette er bare ikke likt meg. . . Ellers kan jeg jo fortsette å snakke om været? Jeg er så sinnsykt irritabel om dagene, bare på grunn av den forbanna snøen. Men når jeg tenker meg om så blir jeg jo egentlig aldri fornøyd. . . Enten er det for kaldt eller for varmt, men nå er det liksom bare snøen som irriterer meg, ikke kulden. . . Jaja, sommeren kommer vel en gang den også. Bare ikke i dag!

Nå skal jeg snart gå i dusjen før jeg ordner meg til jobb, begynner vel kanskje å få litt dårlig tid *hehe* sånn er det som oftest med meg har jeg merket! Hvilke planer har du for helgen? Min bli veeldig rolig, neste helg er det bursdag for tre venninner! Ha en super helg ♥

Genser HER fra nelly

6 kommentarer

Siste innlegg