egoisme

reklamelinker nelly

God kveld alle søte ♥ Har ikke lyst til å ønske noen en god helg før jeg selv tar helg i morgen klokken 16.00, haha. Snakk om egoisme! Jeg var så heldig å komme hjem til biff og fløtegratinerte etter jobb i dag, aldri har middag smakt så godt. . . Veldig akseptabelt å ha en pappa som liker biff siden jeg ikke orker å lage det selv, haha. Det å lage mat er jo det kjedeligste i hele verden, i tillegg til at jeg kanskje også er den verste kokken i verden. . . Dårlig kombinasjon når man har den innstillingen! Jeg har siden den tid sett Gossip Girl og tatt bilder med lillesøster. Hun er her i helgen, noe som passer meg ypperlig siden hun da kan ta bilder for meg! Å være blogger er jammen slitsomt når man må ty til kamerastativ og selvutløser. . .

Jeg skal forresten snart starte på operasjon “pusse opp hjemme”, vel og merke uten pappa sin tillatelse. . . Jeg har så lyst til å male gangen vår hjemme og gangen opp til rommet mitt. Så snart skal det skje! Jeg liker sånne prosjekter, det er jo morsomt med forandringer. Så når lønningen tikker inn drar jeg på butikken for å handle maling og koster! Kanskje det blir en positiv overraskelse når pappa ser det, ellers blir det vel storkrangel haha. . . En av to!

Det blir ikke veldig sen kveld på meg siden jeg har jobb i morgen, men noen episoder til med GG før jeg legger meg kan vel ikke skade? 

Cardigan fra barneavdelingen på cubus, t-skjorte HER (men utsolgt) og bukse HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg