the white one

Det deilige med å bestille seg nye ting er å få dem i posten! Og i går kom tannblekingen jeg bestilte på onsdag, DET er kjapp levering det! Jeg prøvde the white one første gang da jeg var hos Therese i Tromsø i 2011, og siden den gang har jeg vært helt sikker på at det var den aller beste tannblekingen. Så etter tre år har jeg fått ut fingeren, haha. Jeg har ikke orket å bestille tidligere fordi jeg ikke har hatt sånn veldig trang til å bleke tennene mine, men nå synes jeg de begynner å bli litt i guleste laget, så da var det på tide. Også vil jeg være fin til jeg skal i bursdag neste helg!

Jeg bestilte også bluelight siden den bare kostet 149kr, den skal hjelpe til med blekeprosessen og gjøre at det går fortere. Haha det ser såå dumt ut når man har den i munnen! Jeg tror at det funker som bare det, mine tenner ble i alle fall hvitere etter bare en runde! Og det fine med denne tannblekingen er at emaljen min ikke blir skadet heller, og det er jo et stort pluss.

Tannblekingspennen bestilte jeg her og bluelight her! Jeg har “strong” tannblekingspenn. Jeg skal teste dem ut litt mer før jeg skriver mer om dem, men allerede nå kan jeg anbefale dem videre! Gleder meg til å se hvordan tennene mine er om en uke, hihi. De er hvite, forhåpentligvis! Kommer med oppdatering neste søndag ♥ 

Noen snapshots fra nuet! Jeg venter på at Martine skal våkne fra skjønnhetssøvnen sin, så skal jeg være sammen med henne og Carina. Så jeg har rukket å se fem episoder av gossip girl og ja, bleket tennene haha. Og tidligere har jeg vasket. . . Nå må jeg ha en del husmorpoeng skulle jeg tro! Tredje dag hvor jeg rører vaskekosten denne uken, det skulle jeg nesten hatt medalje for. Men rent blir det i alle fall! Nå er det bare rommet mitt som står for tur.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg