tips som vil forandre livet ditt

Eller i alle fall klesskapet ditt og hvordan du organiserer det, haha. Jeg fant mange sinnsykt bra tips på en nettsider som jeg bare må dele med dere! Og de fleste tipsene krever ikke så alt for mye, bare ting du allerede har hjemme! At jeg ikke har kommet over disse tipsene tidligere, det kunne virkelig forenklet livet mitt, haha. Hardt når man har en stor garderobe! Noe pappa tydeligvis har skjønt at jeg har siden han sendte meg linken til siden hvor alt dette lå, hehe. . . Hvilke tips tror du du får mest bruk for?

Ha forskjellige farger på hengerne etter hvilken årstid plaggene passer til – så vet du hva du kan henge bort når vinteren kommer!

Lei av å ikke finne matchende putetrekk og sengesett? Legg sengesettet inni et av putetrekkene! Det er såå mye mer ryddig ut også.

Lag hjemmelagede sko-hengere, så slipper du å ha skoene liggende på gulvet.

Dette må være noe av det smarteste jeg har sett på lenge – bruk aluminiums-ringen fra brusboksen til å feste to kleshengere sammen, så sparer du plass!

Hekt sammen hengere for bukser og skjørt, så har du plass til flere i lengden i stedet for bredden!

Sorter undertøy i kurver som har romdelere, supersmart! Hos meg ligger alt bare slengt i en kurv. . . Dette blir neste innkjøp!

Dette problemet har jeg lenge ventet på en løsning på! Bruk strikk på kleshengeren for å slippe at kjoler og topper sklir av.

Heng skjerf på kleshengere, så slipper du å stappe dem i skuffer og skap!

Bruk stiger for å henge de fineste plaggene og skoene dine på, så pynter de også rommet litt opp!

Har du noen klær som KUN passer for en årstid? Vakuumpakk dem så tar de mindre plass når du pakker dem bort!

Har du liten plass på rommet ditt? Få kasser med hjul så kan du oppbevare ting under sengen, sofaen eller bord!

Så til der aller smarteste tipset! Jeg tror jeg må starte med dette. . .

Bildene og tipsene har jeg hentet her. Der finner du også flere tips!

Hva synes du om innlegget? Lik og del det gjerne om du ønsker flere slike innlegg :)

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg