mitt andre hjem

Nå er jeg kommet meg til Lofoten og har hatt et helt fantastisk vær å kjøre i! Jeg har skjønt nå at det er litt greit å bo i nord, for siden vi er så vandt med å ha dårlig vær setter vi mer pris på de dagene vi har med supert vær. Og godt er det! Det har vært sol helt til nå klokken 8 og temperaturen har vært rundt 5 grader i hele dag, jeg klager ikke. Satser på at det holder seg! Godt å kunne gå ute i den tynne jakken min og ikke fryse så alt for mye. Er flere som lurer på hvor i Lofoten jeg er når jeg er her, og det er på Bøstad. Men nå skal mamma flytte til Leknes i nytt hus, det blir trist. . . Blir ikke helt det samme!

Jeg har pakket ut alt av nødvendigheter nå og fant nettopp ut at. . . Joda, jeg glemte pc-ladderen min hjemme. Hvordan er det mulig? Jeg dro til og med ledningen ut av pcen da jeg pakket den. . . Heldigvis får jeg låne lillebror sin pc! Da er jeg plutselig reddet, haha.

I dag har faktisk lillebror bursdag! Lille gullet blir hele 12 år og tiden flyr. Så da jeg kom var det litt familie på plass her for kake og kaffe.

Dro med meg mamma ut for å ta litt bilder og hun endte opp med å le noe sinnsykt. Hun synes visst jeg ser teit ut når jeg poserer?? Og ja, jeg vet at neon-bhen min vises gjennom toppen. . . Ikke det smarteste valget av bh! Men who cares.

Er det rart jeg elsker å være her? Jeg mener, bare se på bildene under! Jeg trengte ikke redigere dem engang. Nydeligere natur skal du lete lenge etter. . .

Og som dere kanskje ser har jeg fått meg nytt design, ENDELIG! Jeg har vært så utrolig lei det gamle designet mitt, så det var på tide. Og det skal funke å lese bloggen min på både mobil, nettbrett og alle nettlesere. Og alt FUNKER! Det er noe jeg har savnet, med det gamle designet mitt fant jeg feil annenhver dag. . . Det er i alle fall en som heter Simon som har laget det og jeg ble superfornøyd. Lyst og fint design nå som vi går inn mot lysere tider! Veldig passende. Om noen trenger nytt design er det bare å ta kontakt med han HER så hjelper han dere! 🙂 Han har også laget headeren min. Såå hva synes dere? 😀 Er jo tross alt dere som skal se designet hver dag, hehe. . .

 

4 kommentarer
    1. Du er kjempe flink å ta bilder ser kjempe fint ut der du er, og du ser jo fantastisk ut du også:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg