Ilena sweater

Reklamelink nelly

I dag er ikke været på langt nær like fint i går. . . Men det regner eller snør i alle fall ikke! Så da er jeg bare evig takknemlig. Nå sitter vi alle her på hver vår pc, mobil og nettbrett. Jeg skal snart dra avgårde til Leknes for å møte Eila og Hanna som jeg ikke har sett siden jeg sist var her. Blir koselig å dra på kafè med dem og catche up ♥ Etter det er det rett hjem for å lage middag til mamma kommer fra jobb! Travel hverdag altså. . . I morgen skal jeg dra med meg jentene ut å spise, maten som er på kroen her er sinnsykt god!

I dag var det lillebror som måtte stå for bilder, selv om det sinnsykt med vind og kaldt ute pinte han seg gjennom det! Hva gjør man ikke for storesøster? ♥ Jo det kan jeg fortelle dere er mye. . . Genseren min finner du HER. Jeg elsker den! Mest behagelige jeg eier.

Søteste ♥

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg