huset kafé

Tidligere var jeg som sagt på kafè med Hanna og Eila, men det ble plutselig en litt kortere tur siden Eila hadde mikset litt med arbeidstidene og egentlig begynte en time før hun trodde. . . Men det var koselig de 15 minuttene vi var der, haha! Vi var på Huset som er en liten kafè på Leknes, ble ikke mat på meg men en nyydelig kakao. Den var sinnsykt god! Og stort pluss at de serverte den med en sånn temperatur at man kunne drikke den med en gang uten å brenne av seg tunga, haha.

Og se de fine koppene da! Det er av samme serien som jeg har servise i, green gate. Disse to fargene tror jeg at jeg skal skaffe meg, jeg synes det er så fint med blomstermotiv på kopper og fat. Og green gate har jo så mye fint!

Genseren min finner du HER.

Noen bilder fra tidligere i dag.

Trenger jeg å si mer? Regnet kom etter jeg postet siste innlegget, selvfølgelig min flaks.

Og nå er det igjen tid for kaffe og kake! Skjønner jo at jeg må veie meg igjen når jeg kommer hjem, haha. . . Fort gjort å legge på seg et par kilo ekstra når det til enhver tid er kake på bordet. Ikke braaaaa

Ei lita søta som synes det var veeldig godt med sjokoladekake! (og armbåndet til mammaen, haha)

Også har jeg vært på nelly og funnet mine favoritter fra salget! De har såå mye fint til en billig penge, og det er veldig vanskelig å ikke legge noe i handlekurven. . . Men jeg klarer å beherske meg – inntil videre. Mulig jeg må unne meg noen plagg når lønningen tikker inn! Men ikke før den tid. . .

1. HER // 2. HER // 3. HER // 4. HER // 5. HER // 6. HER // 7. HER // 8. HER

Se hele utvalget av kjoler på salg HER!


Så til sist en liten blanding av mine favoritter fra salget! Se hele salget HER!

Genser HER // Jumpsuit HER // Cardigan HER // BH/truse HER

BH/truse HER // Genser HER // Klokke HER // Skjørt HER

Oransj jakke HER // Beige jakke HER // Blå jakke HER // Topp HER

Bikini HER // Skjørt HER // Topp HER // Jakke HER

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg