f. fatale

reklamelinker nelly

I går kveld fikk jeg plutselig akutt angst og det var såvidt jeg klarte å sovne. Dere skjønner – edderkoppene har nå kommer ut av gjemmestedene sine og i går morges var det en RETT OVER HODET MITT PÅ VEGGEN! Så nå lever jeg i evig frykt for at jeg om natten skal svelge en edderkopp eller at de skal krype inn ørene mine og bosette seg i hodet mitt. . . Heldigvis finnes det seriøst ikke edderkopper i huset til meg og pappa. I alle mine 20 år i det huset har jeg aldri sett en eneste en. Helt sant!

Ellers har jeg brukt dagen på å se ut vinduet og ønske at været skal endre seg og bli bedre. Men det ser egentlig bare ut til å bli verre. . . Skal være sammen med noen venninner i kveld så jeg skal gå i dusjen snart og prøve å gjøre meg presentabel! Har daffet rundt i sløveklær i hele dag, veldig deilig egentlig. Har fått sett de siste episodene av Greys Anatomy og Solsidan på TV2 Sumo også, produktiv dag? Men jeg sliter skikkelig med å finne en ordentlig side å se Greys på. . . De hadde det jo på viaplay for noen uker siden men de mistet såklart lisensen bare 7 dager etter jeg begynte å se på det. Så, er det noen som vet en plass jeg kan se det?? Stoler ikke på 1channel og lignende sider, eller, jeg ser jo filmer på de sidene også men ja. 

Dagens outfit er inspirert av været i dag. Mest behagelige koseklærne jeg eier! Genser HER og bukse HER

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg