throwback – april 2013

Da var det klart for en oppsummering av april 2013! Det var en veldig fin måned, mener jeg å huske. Så jeg krysser fingrene for at denne måneden blir like fin! I år som i fjor er det mange bursdager for tur, og Martine sin 20-årsdag skal feires allerede på lørdag. Mye å se frem til, håper jeg! Snøen krysser jeg fingrene for at skal forsvinne relativt fort, og solen komme mer og mer frem. Såå nå til 2013:

Hadde turdag med skolen i Sollia, som er alpinsenteret vårt her i Harstad.

Vi feiret Martine sin 19-årsdag, noe som resulterte i at hele venninnegjengen ikke husker noe fra 23.30 og utover haha. . . Minnerik kveld med andre ord! Søndagen etter hadde vi et forferdelig rot å rydde opp i, men til tross for fylleangst og fyllesyke på samtlige gikk det (nesten) smertefritt.

Meg meg og meg

Feiret 20-årsdagen til Tina!

Var på Justin Bieber-konsert i Oslo! Denne dagen filmen vi også til bloggerne, så den dagen var sinnsykt stressende. Alt gikk i ett! Da klokken slo midnatt var både jeg og Sophie supergrinete og veldig slitne. Men alt i alt en fin opplevelse som jeg fikk dele med en av mine beste ♥

Jeg og Sophie fikk billetter til Selena Gomez i september!

Russebuksen kom på og russetiden var i gang!

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg