blame it on the…

I dag har vært en prøvelse, mildt sagt! Det har ikke vært et eneste unntak i vennegjengen når det gjelder fyllesyke og nerver. Jeg har viet store deler av dagen til toalettskåla og har egentlig bare hatet livet i hele dag. Jeg synes synd i alle som må omgås med meg søndager etter jeg har vært ute, jeg syter, klager og synes synd på meg selv. Jeg må være en utfordring. . . Jeg har enda ikke blitt 100% og frykter jeg enda skal være dårlig i morgen. . . Når skal jeg lære?

For jaa, i går feiret vi bursdagen til Martine B, Tina og Carina, og litt April som også hadde bursdag før helgen. Vi startet rolig med jentevorsj før det kom masse folk til lokalet, tror faktisk vi var mellom 80-90 stykker der totalt. Veldig vellykket bursdag selv om inntaket kanskje ble for meget, haha. Neste helg skal bli rolig og jeg kommer ikke til å bevege meg i nærheten av polet! Og kameraet mitt ligger kort fortalt på et hotell sammen med sminken min. . . Jeg skulle hente vesken min i dag men tydeligvis har de påskestengt?! Heldigvis får jeg den mest sannsynlig i morgen, men kjipt å ikke få blogget med bildene fra i går. Får ta det i morgen! Får heller nøye dere med dette bildet av meg og Martine B fra i går ♥

4 kommentarer
    1. spis mat med mye fett og masse potetgull! pluss at det er bra å få i seg masse vann 😀 har vært hangover i dag selv, så føler med deg. bynner å gå vekk nå da!
      xoxo

    2. Neineineeei! Ikke spis fet mat som burger og potetgull, eller sukkerholdig mat/drikke. Kroppen bruker lang tid på å bryte ned maten, og får derfor ikke brytt ned alkoholen like fort, og du blir absolutt ikke fortere bedre. Spis sunn mat, allergitabletter, paracet og ibux og drikk vann med lime og isbiter 🙂 lykke til neste gang! Du så smashing ut som vanlig 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg