ticket to ride

God morgen ♥ Her har vi allerede spist frokost og kommet oss tilbake til sengen for å slappe av. I går hadde vi spillekveld, ticket to ride! Noen som har spilt det? Det er et skikkelig tenkespill, i alle fall om man er 5 stykker som vi var i går. Jeg har kun spilt det når jeg har vært hos tanten og onkelen min tidligere, og av erfaring visste jeg at vi måtte sette av 3-4 timer. Tror faktisk vi brukte rundt 4 timer på en runde! Men det er kjempemorsomt og jeg anbefaler alle å kjøpe det, eller i alle fall spille det en gang. Blir enda en runde senere siden jeg er dårlig taper og må vise dem at jeg kan vinne, haha! Martine var redd for å tape og for å virke dum, så hun sto over i går. . . Taper

Våknet til at det flyr litt snø i luften, så lenge det ikke begynner å snø noe ekstremt så går det bra. Jeg vil ha alt annet enn snø nå. . . Er så deilig at det nærmer seg vår! 

Også er jeg av dem som hater å vise meg uten sminke. Jeg føler meg rett og slett naken. . . Også har jeg fått en fin kvise på kinnet AU

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg