i min lulu’s

reklamelinker

Det har blitt etterspurt hvilken sminke jeg bruker, så her om dagen fant jeg frem noe av sminken min for å vise dere! Dette er det jeg bruker til daglig, minus solpudderet og kosten jeg bruker. Var litt usikker på hva jeg skulle skrive om de forskjellige tingene, så dere får heller spørre om det er noe dere lurer på!

For de spesielt interesserte: sminkemappen er fra lulus og sko HER. Boken kan kjøpes HER. Den har mange sminketips som kan komme nyttig for dere!

Blusher/highlighter fra the balm HER og blusher fra glo minerals HER. Jeg bruker først den fra glo minerals, så den fra the balm bare for å få highlightet kinnbeinene og noen ganger rett under brynene.
Sminkekost fra bare escentuals HER. Jeg elsker denne kosten! Myk og perfekt til å påføre blusher.

Vippelim fra DUO fra nelly men de er utsolgt. Bruker kun dette da limet som følger med som oftest er for dårlig!
Mascara HER, dipliner fra HM, øyeskygge HER og vipper fra nelly, se hele utvalget HER.

Concealer fra cubus, i merket viva la diva. Foundation HER. Jeg har veldig mye i merket isadora, og det er så enkelt som fordi de ikke tester på dyr! Jeg prøver så godt jeg kan å velge alternativer som ikke tester på dyr, og når jeg finner sminke jeg liker og kan bruke – og som i tillegg ikke er testet på dyr – så bruker jeg jo selvfølgelig det.

Mineralpudder fra bare minerals HER og øyebrynspudder fra bare minerals HER. Dette er det beste pudderet jeg noen gang har brukt! Det dekker supergodt og er ikke minst bra for huden. Øyebrynspudderet klarer jeg heller ikke å leve uten. Aldri mer blyant på meg! Glemte å vise dere solpudderet jeg også bruker, det er i alle fall fra isadora. Samme med kosten jeg bruker til mineralpudderet og solpudderet!

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg