midnight skies

God kveld ♥ Jeg har satt meg tilrette hos Martine P hvor jeg skal sove til i morgen tenker jeg. Vi skal begge på jobb klokken 8 så det hadde jo vært litt taktisk om jeg sov her, siden hun verken har lappen eller bil. Vi har vært å tatt sol i nesten 40 minutter sånn at jeg har en liten sjanse til å bli brun til sommeren! Jeg skal bli brun og lysere i håret til sommeren. Så nå har vi begge dusjet og sitter på hver vår pc, ikke så mye sosialisering med andre ord. . .

I går tok vi oss en tur på Nupen for å nye den fine utsikten, og for å få oss en liten tur ut. Det er så utrolig fint her om dagene! For to dager siden hadde vi vinter og snø, nå har vi så å si sommer med sol og masse plussgrader – akkurat sånn jeg vil ha det! Forhåpentligvis er sommeren rett rundt hjørnet nå, i alle fall våren. . . Er så deilig å slippe å fryse bare man åpner døra!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg