I’m still here

Haha joda, jeg er enda i live! Har tenkt på å oppdatere bloggen flere ganger de siste dagene, og har hatt med meg kameraet overalt hvor jeg har vært. . . Men dere vet, ting blir det sjelden noe av når man ikke har lysten eller noe å blogge om. Jeg har heller ikke vært så alt for mye hjemme og har faktisk sovet borte nesten hele forrige uke, haha. Men – jeg har mange filmtips å komme med! Jeg har nemlig sett sånn 5 filmer i forrige uke. Men først skal jeg vise dere noen ting jeg fikk fra nelly i dag!

Jeg gleder meg til å prøve dette! Har aldri hatt et kit med mange forskjellige farger som passer sammen og har egentlig aldri eksperimentert noe særlig. Det er på salg nå også til kun 65kr! Ikke så verst når man får så mange forskjellige. Kan kjøpes HER.

Haha noe jeg aldri trodde jeg kom til å kjøpe meg på nett eller sånn ca. . . . ever. En hårføner! Men den var så liten og søt og fin, så jeg måtte bare. De er fri for den på nelly nå, men den finnes i både blå, grønn og rosa. Jeg ønsket såklart sistnevnte, men siden de var fri for den gikk jeg for blå! Du kan se alle hårfønere på nelly HER.

Enda en kosegenser! Jeg elsker den jeg har i lys grå fra før, den er såå god. Derfor måtte jeg bare ha en til! Du finner den HER og den er på salg nå! Deilig med kosegensre som ikke bare er behagelig men også ser bra ut.

Frk. nesten sminkefri i dag, er ikke helt 100% så da utgår det å sminke seg veldig pent. I tillegg har jeg vært på jobb på medisinaldepoet tidligere i dag, og der går jeg kun i koseklær og minimalt med sminke. Viktig med komfort når man går hele dagen! Jeg har faktisk fått tilbud om mer jobb der nå, noe som gleder meg VELDIG! Starter faktisk allerede den 5.mai, så det er jo ikke så lenge til. Iiiih jeg gleder meg til mer jobb og muligheten til å forhåpentligvis sette av mer penger på sparekonto!

Og ja, jeg vet ikke om dere ser det men jeg var som sagt å formet og farget bryenene i forrige uke! Det blir ikke helt 100% riktig å bruke det øverste bildet som “før-bilde”, siden jeg har fylt i med øyebrynspudder der. . . Men dere ser sånn ca i alle fall! På det nederste bildet har jeg ikke brukt noe på dem, noe som er veldig godt å slippe. Tenker at jeg om en måneds tid bestiller ny time for farging og forming, eller bare farging. Og da skal jeg prøve å ta ordentlige før- og etter-bilder!

Reklamelinker til nelly

2 kommentarer
    1. Hei! Jeg tenkte å bestille meg det bareminerals pudderet du har, og jeg lurte bare på om du vet hva som er forskjellen på medium og medium beige? er medium beige mye gulere i fargen?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg