candles and flowers

Siden jeg enda er syk er det ikke stort annet å gjøre enn å se tv-serier og gå gjennom bilder for å få tiden til å gå litt fortere. Ellers har jeg planer om å rydde litt hjemme til pappa kommer hjem fra Spania i neste uke, og jeg skal prøve å få i meg litt frokost. Ja, frokost. . . Når man enda ikke har inntatt første måltid er det frokost, uansett om klokken er 08.00 eller 18.00. Ellers har vi sinnsykt fint vært om dagen! Jeg var å fikk skiftet til sommerdekk i går og fikk vinterdekkene mine inn på “hotell” til de skal frem igjen i vinter, enda en ting ute av verden. Nå har jeg bare sånn ca 100 andre ting på listen som jeg gjerne vil krysse av. Ååh. . . Ting tar sykt med tid.

__________________________________________________________________________________

I konfirmasjonen på lørdag var jeg utnevnt til fotograf, så da var det bare å ta med seg kamerautstyret og knipse ikke mindre enn rundt 400 bilder! Uheldigvis for meg har jeg på mystisk vis mistet laderen til kameraet mitt?? Men heldigvis fikk jeg låne både kamera og ekstrablitz hos Mathea ♥ Siden jeg ikke har fått tillatelse fra alle i konfirmasjonen til å poste bilder av dem, blir det kun bilder av dekorasjonene jeg kan poste. Jeg elsker jo å ta slike bilder, så jeg koste meg virkelig! Såå her er noen av bildene.

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg