jordbær & sjokolade

Heihei ♥ Noen andre som har en fin søndag? Jeg var ikke ute i går siden de fleste vennene mine var på hyttetur, men Mathea var hjemme så vi så film og koste oss med frukt og sjokolade! Deilig å ha en fin søndag uten fyllesyke og nerver, men jeg hadde egentlig litt lyst til å dra ut i går. . . Jaja, får spare meg til neste helg! Satser på at hele byen skal ut på 17.mai, er i alle fall mye snakk om det. 16.mai dropper jeg i år siden jeg føler at det er mer en russeting, og jeg vil være opplagt på 17.mai! Har vært dårlig 2 år på rad, så i år skal bli en fin feiring haha.

Ellers sto jeg opp umenneskelig tidlig i dag siden jeg la meg før klokken var 1, når har det noen gang skjedd før i historien? At jeg har lagt meg før 1 på en LØRDAG? Det var forferdelig og skal aldri skje igjen. La meg halv 1 på fredag også, snakk om å ha et liv. Ikke engang rydding fristet, noe det alltid gjør midt på natten haha. Men litt greit å stå opp tidlig idag da, ikke at jeg har gjort noe spesielt, men greit å få med seg dagen. (?) I går var det bare kjipt å stå opp før 12, så jeg la meg igjen. Hadde ikke noe å gjøre før nærmere kl 7, så først da startet dagen min.

Nå er jeg hos Martine, ikke stort som står på planen egentlig. Vi skal på fotballkamp klokken 4, så før det skal vi bare slappe av! Lade opp til full jobbdag i morgen. . . 8-4 nesten hver dag denne uken, bortsett fra fredag når jeg har fri! Jeg bare gleder meg til lønningen kommer, mye skal på sparekonto og BSU. Deilig! Hva skal du gjøre i dag? ♥

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg