throwback – mai 2013

Jeg har nettopp ryddet rommet, skiftet på sengen og lastet ned sesong 2, 3 og 4 av Greys Anatomy. Nå har jeg lagt meg godt tilrette i sengen og skal kose meg med noen episoder! Siden jeg har vært så flink, såklart. Jeg har vært alene hjemme siden tirsdag siden pappa er i Barcelona, og hva tror dere jeg har glemt på den tiden? Jo, å hente posten. . . Jeg hentet den nå og trodde ikke jeg skulle fått alt opp av postkassa, haha. Skremmende hvor mye reklame man egentlig får i løpet av en uke, og ganske irriterende siden vi uansett bare kaster alt. Men nok kjedelig prat!

Jeg har bladd i arkivet for mai 2013 og laget et bildedryss til dere fra da. I mai i fjor var jeg russ og hadde det kjempemorsomt de 17 første dagene av mai! Og ellers tror jeg at min mai i fjor var en kjempemåned, mener jeg i alle fall å huske.

Meg meg og meg

Var sosial! Heldigvis, haha.

Tidlig sommer!

Var veldig engasjert når det kom til å protestere mot sirkus, med Sophie.

Var russ! 

Var på Tromsøtreffet med venninnene mine og bodde hos Therese og Tuva

Møtte Carina Dahl backstage på Tromsøtreffet

Hadde champagnefrokost med russestyret på 17.mai

Var helt utslitt på 17.mai haha. . .

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg