både godt og vondt

Did you miss me? En uke borte fra bloggen har både vært godt og vondt. Jeg elsker jo å skrive, så å gå uten i en uke fører jo til at det blir såå mye å skulle ta igjen. Men jeg finner ikke laderen til kameraet mitt så jeg er sånn passelig frustrert. Kjenner heller ikke at jeg orker å bruke flere hundre kroner på lader for tredje gang, enda jeg frykter at det er det jeg må. . . “Hvor ville jeg vært om jeg var en ladder?” har jeg spurt meg selv om i fire uker nå, haha. Men nok om det!

Jeg har vært på jobb i dag og kom hjem for en times tid siden. Det er utrolig godt å være ferdig så tidlig og ha hele kvelden på å gjøre hva jeg vil, for nå jobber jeg ikke lengre på Nor Style i ukedagene. Det ble for mye stress med to jobber og å kombinere arbeidstidene, så nå jobber jeg kun på medisinaldepoet. Egentlig passer det meg ypperlig, så slipper jeg å stresse så mye.

______________________________________________________________________________________

Så skal dere få høre litt fra forrige uke! Var jo egentlig bare tre høydepunkt – frisør, 16.mai-feiring og 17.mai-feiring. For på fredag var jeg hos frisøren og stripet håret, klippet og tynnet det ut. Jeg ble sinnsykt fornøyd og gleder meg allerede til neste time i juni, må vente til neste lønning tikker inn. . . Hva synes dere? Var på Hårny i Harstad hos Stine, hun er utrolig flink og blir nok min faste frisør.

Alle jentene samlet ♥ Vi startet fredagskvelden hos Martine sammen med noen kompiser før alle dro på byen. Skal ikke lyve og si at jeg tok det rolig, skulle tro jeg var russ i år også haha. . . Men jeg lærer jo aldri, så kan ikke forvente noe annet. Men jeg hadde det morsomt – det er jo det som teller!

Martine P, meg, (synes ikke jeg ser ut som meg selv??) Martine B, Linn Ida, Lotte, Carina, Mona, April og Tina og Charlotte fremst.

♥ Linn Ida

♥ Martine P

Og 17.mai da. . . Jeg sto opp i 9-10 tiden og var enda full, så dere kan kanskje tenke dere for en prøvelse resten av dagen var. . . Jeg dro med Charlotte hjem til henne og fikk servert 17.mai frokost av mammaen hennes, brownies med bær og melk ♥ Kunne gjort mye for det nå! Det fristet virkelig. . . Selv om vi begge ikke var ved våre fulle fem klarte vi å presse ned stykket og ble halvveis sengeliggende etterpå, haha.

Tror ikke jeg nevnte for dere at jeg prøvde bunaden uken før 17.mai og ikke passet den? Jeg gjorde i alle fall det, den var så trang at jeg ikke klarte å puste. . . Men heldigvis tok jeg tak i problemet (haha virkelig stress å skulle komme inn i et klesplagg på bare en uke) og spiste verken godteri eller unødvendig mat. Planen var å trene også, men siden jeg har vært småsnufsete i flere uker orket jeg ikke det. Shame on me. . . Og enda har jeg gått ned 3kg på en måned? Haha noe så merkelig. Så jeg kom meg i alle fall inn i den! Jeg var så sinnsykt nervøs da jeg dro hjem for å kle den på meg, for flinke meg hadde jo ikke prøvd den 16.mai og eventuelt lagt en reserveplan om den ikke skulle passe. . . Til neste år skal jeg prøve den to måneder i forveien, for jeg skal aldri legge ut bunaden igjen. ALDRI.

Var i byen med jentene i et par timer og spiste middag og så på at noen valgte å drikke. Jeg hadde veldig lyst til å ta meg noe med alkohol også, men jeg kjørte så det utgikk. Egentlig angrer jeg ikke heller, for formen var helt forferdelig etter 16.mai-festlighetene. Jeg var enda ikke i god form da jeg la meg 04.00 på 17.mai liksom. . .

2 kommentarer
    1. Ser ut som du har hatt det kjempefint! 😀
      Hadde satt stor pris på om du kunne kommet med filmtips, elsker filmsmaken din! 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg