zero makeup

Denne uken har gått så usaklig fort! (med tanke på at det er helligdag i morgen og snart helg igjen) Har hatt jobb hver dag og gleder meg nå til en laang fridag i morgen hvor jeg skal sove, sove og sove. . . Og kanskje få gjort noe fornuftig, haha. Mest sannsynlig ikke, men jeg kan jo alltids håpe! Våknet til 15 grader i dag og dro hjem fra jobb i 23 grader. . . Dette kan jeg leve med! Er så godt at vi endelig har litt stabilitet i været, det er jo ikke mange ukene siden vi sist hadde snø liksom, haha.

Den siste måneden har jeg nesten ikke brukt sminke en eneste dag, kan dere tro det? Trodde aldri jeg skulle klare å gå flere dager på rad uten, men det er en befrielse å kunne gå uten sminke på jobb så da har det bare blitt til at jeg aldri sminker meg før jobb. Har nesten glemt hvordan jeg skal sminke meg nå, haha. . . Jeg vil riktignok bli litt mer brun i ansiktet fremover sånn at jeg kan føle meg litt mer vel, så blir mer solarium fra nå av!

 

__________________________________________________________________________________________

Noen bilder fra lørdagen! Var hos Tina og Thomas på sjøhytten deres og drakk før vi dro på bygdefest etterfulgt av hele tre nasj, haha. Det ene nasjet tok vi på bensinstasjonen deres hvor vi lagde oss 190 grams burgere, og siste nasjet var hjemme hos dem hvor vi hadde drikkelek med vann! Virkelig ingen dum idè når man har fått nok shots fra før av. Jeg hadde jo ingen planer om å drikke i helgen, så gleden var stor da jeg våknet på søndag og ikke var fyllesyk overhodet! Hjemmelaget tyrker er mirakeldrikke, jeg lover dere. Blir aldri fyllesyk!

Meg, Tina og Mathea


På nasj med Thomas! Kjæresten til Tina.

Var hos Tina og Thomas i går igjen for å grille med jentene! Vi har et så sinnsykt fint vær om dagene, sol, sol og bare sol! Grillmat smaker også ekstra godt når det er sol ute, men selvfølgelig klarte vi å svi mye mat så da smaker det uansett ikke så godt haha. . . Men det som ikke var svidd smakte himmelsk! Håper det blir mange flere grillkvelder fremover, det er jo så koselig. Fikk låne kameraet til Maria litt mens vi var der borte, så det ble litt bilder! Jeg har jo enda ikke funnet laderen min, så jeg kjenner jeg begynner å bli litt stressa. . . Bloggen min dør ut 🙁 Ble forøvrig helt forelsket i kameraet til Maria, Canon EOS 100D, det tok så bra bilder! Jeg tror nesten det er det jeg må kjøpe meg. . . Skal jo uansett ha nytt kamera snart!

Flotte hunden til Tina og Thomas, Brutus! Han er større enn meg og veier sikkert 80kg. Skikkelig bamsehund og SÅ nydelig ♥

Meg og Maria

Linn Ida, Martine P, meg, Maria, Tina, Mariell, Martine B og Lotte

Meg, Maria, Mariell og Tina

Genseren min er fra carlings og bukse fra bikbok

Meg, Tina, Martine B og Mariell

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg