penn og papir

reklamelinker nelly

Har alle hatt en fin fridag? Jeg kom meg i alle fall ikke opp av sengen før klokken var 5, og da jeg så det fine været vi enda har fikk jeg bare litt dårlig samvittighet. Jeg kunne jo gjort såå mye idag! Men èn ting har jeg i alle fall planlagt å få gjort – vasket bilen min. Det er en ting jeg aldri får meg selv til å gjøre, så nå skal Carina bli med meg og se til at det blir gjort. Skal bli godt å få en plettfri bil igjen! Leenge siden sist. . .

Og klarer dere gjette hva jeg har begynt med? Å skrive dagbok, i en ekte bok. Med penn og papir. Trodde aldri jeg skulle begynne med det igjen etter at jeg la bort dagboken min i 8.klasse, men tror dere ikke jeg fikk akutt lyst. Og det er faktisk veldig morsomt! Jeg skriver jo mye her, men dette er en mer privat dagbok hvor jeg skriver alt av tanker og følelser. Deilig å få ting ned på ark, og sikkert litt morsomt å se tilbake på om noen år. Håper jeg i alle fall!

Nelly har forresten et supert tilbud nå, du kan kjøpe hele 5 kjoler for kun 500kr! Det høres vel ikke så ille ut? Jeg har plukket ut mine favoritter, men du kan se hele utvalget HER. 1 kjole får du for 200kr, 3 for 400kr og 10 for bare 750kr! Tilbudet varer kun til 30.mai kl 11.00, så her gjelder det å være tidlig ute. HER kan du finne et utvalg kjoler på 30% og HER kan du finne et utvalg klær til 25%. Happy shopping!

I tillegg får du nå 15% rabatt om du handler for 500kr, og 20% om du handler for 1000kr!

1. HER // 2. HER // 3. HER // 4. HER

1. HER // 2. HER // 3. HER // 4. HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg