relax

reklamelinker nelly

Minuset med å enda ikke finne laderen til kameraet mitt er at det ikke er nok strøm på det til å ta flere bilder etter hverandre. . . Så nå har jeg og lillesøster brukt 10 minutter på en fotoseanse som kunne tatt 2 minutter. Ta ett bilde – kamera av – ta ett bilde – kamera av – ta ett bilde og sånn har vi altså holdt på helt til det var helt fritt for strøm. Jaja, noen bilder ble det i alle fall!

I går var jeg hjemme fra jobb i 5-tiden og brukte noen timer på å se GG og slappe av. Så dro jeg til Martine på kvelden og laget pizza! Veldig deilig å ikke ha helgejobb lengre, siden jeg så å si har sluttet i jobben min på Nor Style. Det ble for vanskelig å kombinere vaktene mine der og på medisinaldepoet, så da måtte det bare bli sånn. Men jeg har enda en uke i juli hvor jeg skal jobbe der, så helt ferdig er jeg ikke enda! Bare ikke mer helgejobb og kveldsvakter. 

Nå skal jeg slappe av i noen timer før jeg drar til Carina sammen med resten av jentene. De skal drikke men jeg skal holde meg edru til neste helg, man trenger jo ikke å drikke bare fordi de andre gjør det. Gruppepress funker dårlig på meg – og glad er jeg for det! Haha. Dessuten drakk jeg forrige helg og 16.mai, så jeg tror egentlig jeg har godt av en liten frihelg. Hvilke planer har du for kvelden? Håper dere får en super lørdagskveld uansett hva dere måtte finne på ♥ Og har dere sett av jeg har fått ny header? Jeg er såå fornøyd! Det er samme gutten som har laget designet mitt og den forrige headeren som laget denne. Deilig med litt forandringer. Facebooksiden hannes finner du her om du også trenger nytt design!

Genser fra bikbok, bukse HER og sko HER

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg