change in plans

reklamelinker nelly

Nå sitter jeg hos Martine, hadde fri fra jobb i dag siden planen egentlig var å hente Sophie på Evenes når hun kom med flyet, men tror dere ikke alt gikk rett vest. . . Ikke kom hun med flyet og ikke fikk hun ny flybillett idag. . . Så, hun kommer i morgen i stedet! Men jeg er bare glad hun kommer i det hele tatt ♥ Har savnet henne VELDIG og er bare redd jeg skal ta til tårer når jeg ser henne komme, haha. Har faktisk ikke sett henne på over to måneder nå, så jeg kjenner virkelig på savnet. Så om alt går som planlagt får jeg vært sammen med henne i nesten hele morgen!

Noen bilder av oss fra juni i fjor! Faktisk bilder fra innspillingen av bloggerne. Tenk at det er ett år siden allerede. . .

_______________________________________________________________________________________________

Også er det jo mandag, noe som vil si at gårdagen brukte jeg på å saumfare (heter det det?) alt av nettbutikker for å finne noe nytt. Så da endte jeg opp med en grei bestilling hos nelly og noen nye topper fra gina tricot! Håper jeg blir fornøyd med alt når det dumper i postkassa. . .

Solbriller HER // Sko HER // Veske HER // Sko HER

Jeg har blitt helt avhengig av duftelysene til voluspa, de dufter så sinnsykt godt! Så siden det jeg bestilte for noen måneder siden er brent opp, måtte jeg kjøpe to nye nå. Crisp Champagne gleder jeg meg til å prøve, tror den lukter veldig godt! Mens det andre har samme duft som det forrige jeg kjøpte, så det vet jeg er et jeg kommer til å like. Også har jeg hørt at nelly visstnok skal være rimeligst på lys fra voluspa! Bare et lite tips.

HER og HER.

Jeg skal i bursdag i helgen til Mathea, vi har en fast tradisjon hvert år med å feire bursdagen hennes – men i år blir nok siste året siden hun skal flytte til høsten. Litt trist å ende tradisjon, men sånn blir det når man vokster til. Alle flytter jo for enten å jobbe eller gå på skole, men forhåpentligvis ender alle sammen opp i Harstad igjen når vi er voksne! Da får vi heller ta opp tradisjonen igjen, haha. Så ja, denne kjolen har jeg bestilt i den anledning, siden vi hvert år har dresscode “sommer”. Gleder meg veldig til å få den og krysser alt jeg har for at den kommer i tide! Og ikke minst at den passer. . . Skoene jeg har bestilt tenker jeg å bruke til kjolen, å satser på at jeg klarer å gå i alle fall i et av parene, haha. . .

Kjole HER og bikinitopp HER.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg