endelig gjenforent!

I dag sto jeg opp nesten litt for tidlig, med tanke på at jeg bare fikk 3 timer søvn inatt. . . Der har jeg for å sove til klokken var halv 4 i går, haha! Jeg skulle nemlig hente Sophie på flyplassen klokken halv 9, så klokken halv 8 var jeg våken og har vært våken helt siden da. . . Kunne muligens trengt en powernap nå, men den får bare utgå i dag. Haha man ser virkelig hvor trøtt jeg er på bildene under fra i morges på flyplassen! Men det var verdt det når jeg så henne ♥ Føles som vi aldri har vært adskilt! (haha klisj much eller)

Så dro jeg på jobb i noen timer etter jeg hadde kjørt henne hjem før jeg returnerte tilbake til Ervika. Viktig å få så mye tid som mulig med Soph før hun reiser hjem igjen allerede I MORGEN. . . Så vi har lekt og kost litt med Rigmor og spist oss stappmette på muffins som mamma Lise har laget. Det er faktisk mulig å nesten spise seg ihjel på det. . . Siden det var middag for meg måtte jeg ta en ekstra. Vanskelig å gå forbi kaker! Hehe.

Haha søt med surleppa

Så var det bare å kaste på seg presentable klær igjen og gå ut for å ta bilder! Det er så deilig å være sammen med noen som også blogger igjen, og siden jeg er uten kamera var det i alle fall deilig! Og været har vært upåklagelig i dag, på det meste så jeg at gradestokken viste hele 29 grader, TENK DET! Her i Harstad er det jo sensasjon om den i det hele tatt bikker 20 grader. Men det har ikke bare vært bare-bare å ha det så varmt, forargelsen tok nesten overhånd da jeg ikke fikk på aircondition i bilen. . . 29 grader i en bil, tror ikke det er noe som føles verre. . . 

Tunika, solbriller og smykke fra BikBok, sko HER.

Etter en liten photoshoot rundt huset til Soph tok vi turen opp til tv-tårnet, jeg føler nesten det er obligatorisk med biltur når det er fint vær! Og med på turen var såklart turmat, haha. Muffins og iste! Så fikk vi sett den fine byen vår ovenfra og selvfølgelig tatt litt bilder. Jeg liker Harstad. Jeg liker den nydelige naturen vi har her i nord og været som går som en jojo. 

Nå skal vi bake proteinpannekaker! Så kommer noen av jentene bortover om ikke så lenge ♥

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg