why I love it here..

Da var Sophie kjørt på flyplassen og jeg var nesten litt på gråten da jeg kjørte hjem igjen. . . Men jeg føler egentlig bare at jeg kjører henne på en liten ferie, for mest sannsynlig kommer hun hjem igjen om allerede en måned når jeg har bursdag! Nå slapper jeg av med gossip girl og prøver å mote meg opp til å være sosial. Jeg har også sagt i over en måned nå at jeg skal dra å trene, men så har jeg liksom aldri kommet så langt. . . Men i kveld har jeg store planer om å rive meg bort fra latskapen og både trene og ta sol!

♥ Charlotte, Sophie, April, Martine B og meg

I går kjørte jeg med noen venninner til en helt nydelig plass utenfor Harstad hvor vi så solnedgang, koste oss med bål (planen var egentlig å grille marsmellows men det hadde de ikke på shell. . .) og hverandres selskap. Det er i slike stunder som vi hadde i går at jeg er takknemlig for at jeg bor i nord – tenk at vi har det så lyst og fint hele døgnet om sommeren! Og solnedgang kan man ikke få nok av, det er like nydelig hver gang. Gleder meg til mange kosestunder med venninner i løpet av sommeren ♥ Bildet over er tatt rett før klokken 12, tenk at vi kunne gå kledd så lett så sent! Vi har virkelig vært heldige med været denne uken, og jeg krysser alt jeg har for at det varer. Hele 31 grader i solen i dag på det varmeste!

2 kommentarer
    1. Stine, du e så N Y D E L I, æ kan itj beskriv dt en gang! du e virkelig forbilde mitt, ingen tvil. du e så heldi som har så fine venna rundt dæ osv. sku ønska livet mitt va mer som ditt.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg