mathea 20


Carina, Martine P, Isabelle, meg, Martine B, Tina, Pia, April og Mathea foran

Haha føler nesten vi er en nellyreklame i år! Har linket til noen kjoler nedenfor her.

I går feiret vi Mathea som ble 20 i år med den årlige sommerfesten vår! Og det er like koselig hver gang ♥ I år var vi dog mindre jenter enn vi pleier å være, men det er jo så mange som har flyttet så da ble det sånn. Hun hadde disket opp med hjemmelagde cupcakes og frukt med sjokolade, tror jeg spiste mer enn jeg drakk en stund haha. . . Men dette blir nok siste året med tradisjonen, Mathea flytter nemlig sørover til høsten og vil nok ikke være hjemme til neste år på bursdagen. . . Litt trist, men kanskje vi fortsetter med tradisjonen når vi har blitt gamle og folk flytter hjem igjen?

Siden Mathea også har speilrefleks fikk jeg tatt mange bilder! Og det årlige fellesbildet fikk vi også tatt, ikke verst.

Kjolen min finner du HER. Martine sin kjole HER.

Flotte bursdagsbarnet ♥ Mathea sin kjole HER.

Tina sin kjole HER.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg