crisp champagne

reklamelinker til nelly

Gjett hva jeg har fått? Ladder til kameraet! En venninne av meg som har flyttet til Bodø fant laderen jeg mistet for 3 år siden i tingene sine. . . Så da fikk jeg plutselig ladder litt tidligere enn forventet! Jeg har jo også bestilt fra ebay, men man kan jo aldri få nok laddere, eller hva? Så nå satser jeg på å være tilbake for (nesten) fullt!

Klokken 12 i dag tok jeg helg, så nå har jeg bare slappet av i noen timer og sett på ny bil. Jeg begynner å bli lei bilen min, så nå vurderer jeg og selge den og ta meg opp enda større lån for å kjøpe meg nyere bil! Sikler etter en 2013 modell som står i Harstad. . . Hadde ikke vært feil med nesten splitter ny bil! Så om noen vil kjøpe bilen min er det bare å ta kontakt med meg på facebook, hehe :)

I det siste har jeg fått masse pakker fra nelly som jeg ikke har fått vist dere, så her er to ting av det jeg har fått!

Som dere kanskje har fått med dere sverger jeg til Voluspa sine duftelys. . . De dufter SÅ herlig! Og i tillegg ser de jo superfine ut som pynt også. Crisp Champagne var jeg veldig usikker på om jeg skulle bestille siden jeg aldri har luktet den, men den duftet helt herlig og jeg angrer ikke. Kan kjøpes HER til kun 249kr. De varer kjempelenge, så jeg synes ikke det er alt for ille pris.

Creme De Peche var den første duften jeg kjøpte, i samme stil som lyset over. Men denne gangen valgte jeg å bestille varianten under. Det ser jo såå fint ut bare som pynt også! Også lukter det ny-de-lig. Kan kjøpes HER til kun 299kr. Dette varer også kjempelenge!

Nå tror jeg at jeg må ty til powernap. Er så trøtt at jeg sliter med å holde øynene i sjakk og ikke la de gå i kryss. Har startet kl 8 hver morgen denne uken, og det ER så deilig å være tidlig ferdig! Klokken 4 kan jeg liksom gjøre hva jeg vil, hele kvelden. Det er en befrielse å gå fra 4-8 jobb og til dette. I kveld skal jeg i alle fall sove hos Tina siden hun er alene hjemme uten kjæresten til i morgen – så mulig jeg får blogget litt der borte! om jeg får viljen min blir det kosekveld kombinert med spakveld. . . ♥ Hvilke planer har du for helgen? Er så morsomt å høre!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg