aldri mer?

Snart helg og snart ferie! Jeg har tatt meg fri hele neste uke for å ha en aldri så liten sommerferie før jeg skal jobbe resten av sommeren. Det skal bli godt! Jeg har planlagt å ta meg en tur til Lofoten til mamma, men jeg får se hvordan været blir først. Ellers sliter jeg litt med dette å komme meg inn i blogging igjen. . . Jeg vil jo legge ut bilder av meg selv, men etter 8 timer på jobb er jeg ikke akkurat fotogen, og må helst ha vært i dusjen før jeg orker å rette et kamera mot meg. Men jeg skal prøve å bli flink igjen! Inntil da må dere nøye dere med bilder fra instagram (sstinemari heter jeg der) og for eksempel duftelysene mine, haha. . . ♥

Føler meg gal som tenner lys midt på lyseste dagen, men jeg tar bare rullegardinen ned så er det mørkt! Haha. . . Lys kan kjøpes her. Det lukter NYDELIG! Voluspa kan visst ikke skuffe uansett hvilken duft det er. Og boken dere ser er dagboken jeg snakket om! Jeg skriver nesten hver kveld, utrolig godt å få ting ned på ark. Føler enda at dagbok er “6.klasse”, men bryr meg egentlig fint lite om det.

Ellers har jeg sett ferdig alt av gossip girl nå. . . Så hva skal jeg da ta meg til? Så inntil videre har jeg begynt å se på filmene jeg har, nå står The Blind Side på her i bakgrunnen, det er virkelig en nydelig film! Alle sesonger av gossip girl kan kjøpes HER til kun 499kr og alle sesongene av one tree hill kan kjøpes HER til kun 549kr! Begge seriene er satt veldig ned i pris, spesielt oth. Det er så sinnsykt billig for dvder og tvserier nå hos cdon, noe som jeg selvfølgelig er veldig glad for hehe. . . Må jo bestille meg nytt nå som jeg er ferdig, så da hjelper det på at det er billig!

Og siden det er en stund siden siste oppdatering kan jeg jo hente noen bilder fra instagram! På fredag sov jeg hos Tina siden hun var alene hjemme, kjæresten var med en kompis for å hente en bil, så da måtte jeg trå til. Gikk fin kveldstur med Brutus før jeg måtte dusje han, haha den hunden røyter virkelig mye! Da jeg var ferdig var jeg minst like hårete som han. . . Men han er så søt og fin at det gjør ingenting ♥

Her er en video av meg og Brutus for rundt en måned siden, har glemt å vise dere! Haha store bjørnen ♥

Lørdagen var jeg ute med noen venninner og kompiser, og om jeg ikke har sagt det tidligere så sier jeg det nå – aldri mer. Jeg har aldri gått på en større smell enn jeg gjorde på lørdag. Da klokken var halv 11 var jeg long gone og jeg kan ikke annet enn å skjemmes over meg selv. Utrolig hva man får til uten å huske at man har gjort det. . . Det blir nok lenge til neste gang jeg skal ut, og det går nok enda lengre tid før jeg glemmer å spise igjen! Å drikke på tom mage resulterer nemlig i slike episoder. . . Men det var en veldig morsom kveld helt til jeg ble litt for ivrig, haha. Kom meg forøvrig aldri på byen heller, jeg og Tina levde vårt eget liv etter alle var dratt og ble alene igjen der vorsjet hadde vært. . . Hva vi har gjort i nesten 3 timer alene skulle vi begge gjerne likt å visst.

Martine B og meg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg