snø. . . i juni

Nå har jeg nettopp kommet meg hjem fra byen, har vært en tur på polet (shame. . .) og kjøpt meg litt småting til i kveld. Avsluttet med frokost på gründer som Tina spanderte, heldige meg! I kveld tenker jeg å ta det rolig, etter den harde helgen jeg hadde sist helg tror jeg det er til det beste! Og dessuten er det så kjipt å dra ut nå som nesten alle vennene mine er 20. . . Heldigvis under en måned til det er min tur! Men som dere kanskje skjønner, med tanke på at jeg har vært på polet, har jeg liten tro for at jeg skal få lov å ta det rolig. . .Men det går bra, jeg og Tina har bestemt oss for å passe på hverandre sånn at det går bedre enn forrige helg, haha!

_________________________________________________________________________________

I går var jeg så heldig å få servert middag, og ikke bare sånn middag man kjøper i ferdigposer og varmer opp – men faktisk hjemmelaget laksepasta! Hvis ikke jeg er heldig så vet ikke jeg. Martine sto for matlagingen, noe jeg tenker er like greit siden jeg er så å si ubrukelig på kjøkkenet haha. 

Jeg har ikke glemt helt hvordan dette med bloggbilder fungerer, selv om man skulle tro det. Jeg vrengte av meg klærne jeg egentlig skulle ha på meg da jeg tok bilder, til fordel for hettegenser. . . Så ja, kanskje jeg er litt ute av gamet, haha! Men får se om jeg ikke får tatt noen bilder i kveld ute, siden disse er fra i går. Vi har hatt helt latterlig dårlig vær den siste tiden, så om det er like mye regn i morgen må det nok utgå. Vi hadde faktisk snø i forrige uke. . . SNØ! I juni?! Velkommen til nord liksom. . . Men ja, skal ta med meg kameraet i kveld og se om ikke noen av vennene mine vil stille opp på bilder ♥

7 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg