min nye baby!

Som jeg skrev på bloggen på onsdag var det en stor dag i går – jeg kjøpte meg nemlig ny bil! Jeg har sett på denne bilen i noen uker, og ikke minst tenkt på det i noen uker. For når man bestemmer seg for å kjøpe en bil til over 100.000 er det jo litt greit å tenke seg om ikke bare en, men helst to-tre ganger. Jeg vet at jeg enda bare er 19 og at å kjøpe en så dyr bil ikke er det aller smarteste man kan gjøre. Men jeg tar meg råd til det og ser på det som en investering! Selv om biler generelt er en veldig dårlig investering. . . Men nå har jeg i alle fall en bil jeg kan ha i mange, mange år! Den jeg hadde var nemlig 10 år i år, så jeg følte det var på tide med noe litt nyere. Dette er en Ford Fiesta 2011 modell, og jeg er helt forelsket ♥ Skal få tatt noen bilder med speilrefleksen senere og vise dere – inntil da får dere bildet jeg postet på instagram! Fine babyen min ♥

Reklamelinker!

Så over til noe helt motsatt av bilsnakk, haha! Har dere fått med dere at nelly har satt ned prisene enda mer på salget nå? Og det er SÅ mye fine sommerklær! Holder meg godt i skinnet når jeg går gjennom salget og legger i handlekurven nå, kan ikke ta for mye unødvendig, hehe. . . Men litt blir det! De orange og grå jakkene er mine desidert største favoritter av alle – jeg har den i blå og bestiller den nå i grå! Den er supergod på og ikke minst nydelig. Noen som unner seg litt nytt idag?

Jakke HER // Kjole HER // Kjole HER

Kjole HER // Kjole HER // Jakke HER

Genser HER // Skjørt HER // Topp HER

 

Også må jeg bare vise dere disse nydelige kjolene nelly har fått inn – men som ikke er på salg. Se så nydelige! Jeg får nesten lyst til å bestille alle, haha. . . Men det er jo nesten bare en kjole som kan brukes i finere anledninger som bursdag, dåp og bryllup, og siden jeg ikke har noen av delene på kalenderen fremover må jeg nok stå over. . . Enda jeg har veldig lyst til å bare ha en hengende – sånn i tilfelle!

HER og HER

HER og HER

Men denne fargen derimot – den er på hele 70%! Kanskje jeg må slå til likevel. . .? Hehe, spørs bare! Kan kjøpes HER til kun 239kr nå.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg