sommer i Lofoten

I går tok jeg turen til Lofoten til mamma, første lange turen med bilen min havnet altså på samme dag som jeg kjøpte den! Det var utrolig deilig å kjøre så langt i en god bil, og jeg merket definitivt forskjellen fra min forrige bil. Jeg blir bare til i morgen, så lange besøket blir det ikke. Men jeg har store planer om å ta meg en langhelg i løpet av sommeren, jeg har jo tross alt fri annenhver fredag – så da kan jeg jo dra! Om jeg ikke prioriterer en tur til hovedstaden i stedet for. . .

Siden sist jeg var her har mamma flyttet med kjæresten til et nytt hus, på Leknes. Det er ca 15 minutter fra Bøstad der vi bodde før, og i “byen”. Men det er veldig koselig her da, til tross for at jeg var helt i mot at hun skulle flytte. Og at solen skinner og det er fint vær skal jeg heller ikke klage på! Har vært å hentet småsøskene mine nå hos besteforeldrene deres, så nå får jeg vært litt sammen med dem til jeg drar i morgen. 

Haha det går altså ikke å få et bilde av Nikolai hvor han smiler. . . Kanskje jeg får lurt han til å smile i kveld.

Reklamelink

Genser fra gina tricot og bukse HER

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg