klager ikke

Været har faktisk holdt seg i hele dag, og det er enda litt temperatur ute. Kanskje jeg får knallvær i morgen også når jeg skal kjøre hjem? Det hadde ikke vært helt feil! Men jeg liker jo å kjøre når det er dårlig vær også, så for min del er det vel egentlig det samme hvordan vær det blir, haha. Grunnen til at jeg skal hjem allerede i morgen er siden Charlotte ble 20 på onsdag, og det skal vi altså feire i helgen. Gleder meg til å ha (nesten) alle jentene samlet!

Nå skal vi ha en liten filmkveld her hjemme, kjøpte inn potetgull og dip tidligere og fast and the furious begynner på tven nå. Perfekt fredagskveld! Hvordan tilbringer du kvelden? På en fredag er det ingenting som er bedre enn en rolig kveld, mens lørdagene tilbringer jeg helst med venner og alkohol, hehe.

Noen bilder fra dagen!

Bukse fra sisters point på nelly, genser fra bikbok

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg