goodbye weekend

Når jeg først har masse bilder og ting å blogge om – så er det jo typisk at jeg ikke får tiden til å blogge. . . Har nettopp kommet hjem fra jobb og har hentet en pakke på posten, så nå har jeg enda mer å blogge om! Haha.

Men lørdagen dro jeg i alle fall hjem, og til knallvær her også! Jeg fryktet jo at jeg kom til å dra fra finværet og komme hjem til regn og kanskje snø, men heldigvis har vi kun hatt sol! Jeg dro rett opp til noen kompiser for å hjelpe å rydde, før jeg begynte å drikke med dem og ble der helt til klokken 11 når jeg dro på vorsj hos Isabelle. Jeg har altså en fantastisk evne til å utsette ting – jeg skulle egentlig vært hos henne halv 10 liksom, haha. . . Bildene fra vorsjet poster jeg senere, sånn at dette ikke blir et veldig langt innlegg! Også har jeg jo en unnskyldning for å blogge senere også ♥

reklamelinker

Genser fra carlings, solbriller HER og bukse fra sisters point på nelly

Fine mamsen min ♥

Haha tror dere ikke hun har fått med seg hvordan man poserer på bloggbilder? Joda!

Lillebror Nikolai fremme, stebror Nicolay bake! Tror dere jeg blir forvirret. . .? Heldigvis har begge mellomnavn, haha!

Klarte enda ikke få et ordentlig bilde med Nikolai. . .

I går hadde vi søndagsrutinen. Var på mix med Charlotte og Carina rett etter jeg sto opp, før vi dro en tur på bilcross. Jeg har jo vokst opp med det og synes det er kjempemorsomt, men ingen av venninnene mine har noen gang syntes det har vært noe – enda de aldri har sett på. . . Men nå fikk jeg faktisk Charlotte til å like det! En god gjerning for dagen. Så var vi litt sammen med Linn Ida og Martine B, før jeg ble lei av alt og alle og dro hjem. Sovnet selvfølgelig av i sengen rundt klokken 9 og våknet halv 12, så her i gården var vi ikke trøtt for alt for sent. . . Men jeg har uansett vært overraskende kvikk i hele dag! Med unntak av rett etter lunsjen, bare jeg som blir usaklig trøtt etter jeg har spist?? 

3 kommentarer
    1. Haha, føler med deg når det gjelder det med navna på brødrene dine! Broren min heter Nikola og søskenbarnet mitt heter akkruat det samme. De to leker sammen hveer dag, så jaa… trur jeg skjønner hvor forvirra du blir! hehe 😀 fine bilder!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg