raise your glass

Fikk for første gang på lenge tatt bilder på vorsjet på lørdag! Kan ikke huske sist det skjedde. . . Men som sagt skal jeg bli flinkere til å ha med meg kamera, så da blir det vel mer bilder også. Vi var alle jentene på vorsj og noen gutter. Veldig morsomt, men skal jeg være ærlig kunne jeg droppet alkoholen på lørdagen. . . Jeg var ikke dårlig i går, men ja, jeg hadde ikke trengt å dra ut. Så neste helg orker jeg faktisk ikke nærme meg polet, neste helg blir kosehelg! Så får jeg heller nøye meg med å frakte fulle venner til og fra byen, haha. Ikke fare for at denne jenta skal bli alkoholiker i alle fall!

reklamelinker

Jakke HER og bukse HER.

Haha jeg skjønner overhodet ikke hva som skjer på dette bildet, men det var litt komisk da.

 

 

Happiness ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg