ikke for å klage. . .

Det er overhodet ikke meningen å klage på været vi har om dagene – for det er fantastisk! Men når det er så varmt på rommet mitt om nettene at jeg våkner opp og såvidt er i livet, da har jeg lov å klage litt. . . Jeg var faktisk litt i tvil om jeg levde eller var halvt i koma da jeg våknet klokken halv 8 i morges og såvidt fikk puste eller prate. . . Og det verste er vel at jeg har to vifter på og vindu på hver side av huset åpent for å få gjennomtrekk, ligger helt naken og uten dyne. . . Ingenting funker her, med andre ord! Om dagen i morgen blir like ille vet jeg faktisk ikke hva jeg skal gjøre. . . Ikke den beste følelsen å ligge og kave etter luft, haha.

Men om vi ser bort fra det ELSKER jeg været! Skjørt og lette topper klager jeg aldri på, og nå kan jeg jo virkelig jobbe med brunfargen. Søndagen var jeg med noen venner på båttur, det er så deilig i denne varmen! Så dro vi til en strand og grillet i finværet helt til jeg og Tina sa det var nok, tror aldri jeg har løpt så mye og fort før – kun jeg som blir helt panisk av alle småkrypene som flyr rundt? Så etter en times tid på stranden fant vi ut at vi hadde løpt nok. . .

Lørdagen dro jeg ut med venninne og noen kompiser. Men på grunn av dårlig humør og halvveis dårlig form klarte jeg aldri å komme helt i god-humøret. Så da de andre dro på byen hadde jeg egentlig planlagt å dra hjem – helt til Mariell klarte å overtale meg til å bli med. . . Det var jo morsomt den lille timen jeg var der, men så fant jeg ut at nå er det nok og dro hjem for å se på twilight og spise litt nattmat. Satser på at humøret er litt bedre kommende lørdag! Kjolen min er fra nelly.

Fredagen dro jeg også ut, etter at jeg hadde vært med Tina og Chris på Sortland i nesten 10 timer. Vi var der for at Tina skulle ordne håret hos søsteren, noe som tok litt lengre tid enn vi alle hadde trodd. Så da ble det fotball og middag på Stokmarknes før vi tok turen hjem igjen! Jeg kjørte mens Tina og Chris startet vorsjet i baksetet, haha. . . Men var veldig morsomt da! Greit med folk som er ute på fredager om sommeren har jeg funnet ut, og så lenge jeg ikke drikker så alt for mye går det jo greit å dra ut både fredag og lørdag. (har jeg også funnet ut)

Meg og Thomas, Tina sin kjæreste.

5 kommentarer
    1. Du og veninnene dine ser alltid så bra ut! Kan jeg spørre hva du og mariell bruker av sminke? Føler meg dum når jeg spør om det, men jeg finner aldri noe bra sminke som jeg passer…
      Fine bilder forresten 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg