spontan

I går var jeg sammen med Pia, laget mat og bare hadde litt kvalitetstid. Hun er den venninnen jeg har hatt aller lengst, faktisk helt siden jeg ble født har vi kjent hverandre! Litt morsomt at man har slike venner, som man aldri mister. Det er Pia som har unge, for dere som har fulgt bloggen min i over to år og husker når jeg tok bilder av henne, og han er verdens søteste kid! Tante Stinstin sin lille søte ♥

Men så bestemte jeg meg klokken 23.55 for å dra ut, haha. Hørt om noe mer spontant, når man skal på byen kl 00.45? Det resulterte i at guttene fikk jeg til å shotte uante mengder minttu og sambuca, noe som igjen resulterte i at jeg har ganske liten peiling på hva som egentlig skjedde på byen. Nasj ble det også, og jeg våknet på sofaen hos Tina og Thomas klokken halv 12 i dag. Må være ny soverekord etter jeg har vært på byen! Vanligvis våkner jeg rundt 9-10. . . Men det var morsomt da, selv om jeg har brukt noen timer av dagen på å angre. Vil ikke tenke på hvor forferdelig jeg så ut i ansiktet på slutten. . .

Jeg sov uansett til klokken 5 i dag etter jeg kom meg hjem, så akkurat nå er jeg så langt fra trøtt jeg kan komme. Har vært sammen med Martine B og Mariell en stund i dag, og ellers gjort meget lite. Har fått vasket bilen da! Har bestemt meg for å vaske den minst en gang i uken, er jo så godt å ha ren og pen bil. Nå skal jeg se etter en film jeg kan se på mens jeg knasker i meg noe godt. Søndager ♥

I morgen er det jobb klokken 10, og spaspa etter det! Skal ta ansiktsbehandling og gleder meg veldig til å se om den fungerer. Er så lei av å ha uren hud nå. . .

5 kommentarer
    1. Du ser så bra ut! Du har sikkert fått spørsmålet mange ganger før, og har sikkert svart på det før. Men jeg bare lurer på hva du har gjort for å se så bra ut? Jeg misunner det du har fått til!
      Stå på Stine, du er flink!

    2. Lisa: tuusen takk! utrolig koselig å høre <3 jeg har rett og slett endret litt på kostholdet mitt og trent! nå er det riktignok snart 2 måneder siden sist jeg trente.. men jeg var flink en god stund!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg