throwback – juli 2013

Nå – som alle andre måneder – skal dere få et tilbakeblikk på bilder fra juli 2013! Det var en ekstremt kjedelig måned merker jeg, hvor så å si det eneste jeg gjorde var å jobbe og kanskje dra ut på lørdagene. For det var ikke mange hendelsene i juli i fjor, annet enn bursdagen min? Haha spennende liv altså! Jeg synes det bare er trasig å lese tilbake på bloggen min, fordi jeg gjør jo sjeldent noe veldig morsomt som å reise bort, farge håret knallgult eller adoptere en isbjørn. Om jeg bare hadde hatt et givende liv! Og en isbjørn, det hadde vært noe det.

Bilder av meg fra i fjor







Sosiale bilder







Feiret 19-årsdagen min med mamma sin familie!




2 kommentarer
    1. Du er heldig som kan se tilbake på hva du har gjort og som har så mange bilder pga bloggen din! Og, jeg synes ikke det ser ut som du har et kjedelig liv i det hele tatt 🙂
      Nå er det lenge siden du har skrevet om treningen din og sånn, hvordan går det med det om dagen? Jeg synes det er såå vanskelig å trene og spise sunt nå som det er så deilig vær, har jo bare lyst til å ta det med ro og spise softis hele dagen, hehe!

    2. Hanne: godt det ikke ser sånn ut da, hehe 😀 er vel bare jeg som føler det! nei treningen, si det.. er rundt 2 mnd siden jeg sist var på innsiden av treningssenteret, det ER så vanskelig å prioritere trening når man helst bare vil være sosial og gjøre andre ting. men nå fremover skal det bli andre boller! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg