back in time

Når man er syk og det eneste som er greit er å ligge i sengen, så er det det jeg gjør da. Ligger her å ser tilbake på bloggen til 2011 mens jeg hører på vinden ute og rolig, fin musikk. Det er så sykt å tenke på hvor fort årene går, og det er nesten enda sykere å se tilbake på alle bildene jeg føler ble tatt i går. Om noen hadde spurt meg for 3 år siden hvordan jeg trodde 2014 kom til å bli, hadde jeg aldri gjettet eller kunne tenke meg til at det ble som det ble. 2011 var et veldig fint år, mener jeg å huske. Men om jeg skal tyde bildene så det ikke ut som vi gjorde annet enn å feste i helgene, haha. . . Jeg savner den tiden og tenker minst en gang om dagen at jeg gjerne skulle vært 16-17 år igjen.

Hvor ble tiden av.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg