nye venner

Så ligger jeg enda her. I sengen. Med one tree hill og samlingen min av venner for tiden. Jeg føler meg bedre enn jeg gjorde for noen timer siden, men det er mulig det kun er kortvarig på grunn av ibuxen. . . Krysser uansett fingrene for at jeg er frisk og rask igjen i morgen! Selv om det ble litt mindre kjedelig å være fastlåst til sengen når jeg fant frem OTH igjen, så vil jeg jo gjerne være i form til å faktisk være sosial og gjøre ting.

Den nye kesamen med lime er NYDELIG! Må smakes med bær eller frukt. Det var kjempegodt å spise mango til!

 

I forrige uke var mamma i byen med kjæresten og småsøskene mine, da fikk jeg også feiret bursdagen min for andre gang på etterskudd! Selvfølgelig fikk jeg ikke blogget om det, men det er jo ikke noe nytt. Men jeg lover – nå fremover får jeg en del å blogge om, håper jeg i alle fall! Gleder meg veldig til første bloggposten jeg skal poste på fredag ♥ Som jeg faktisk ikke har sagt et eneste ord som siden januar!

Og noe annet jeg har hatt all verden med tid til. . . Å se gjennom nelly 50 ganger! Jeg har til og med rukket å finne meg noen favoritter som jeg skal bestille når lønningen tikker inn. Jeg føler at uansett hvor mye klær jeg kjøper, så har jeg aldri noe å bruke. . . Noen andre som har det problemet? Så derfor blir det til at jeg må bestille enda mer. Men shoppingtrangen min har gått betraktelig ned de siste månedene, så det er jo bare bra! Kan kanskje ha noe med å gjøre at jeg er mindre på pcen enn jeg brukte å være før. . . Men i dag derimot, har brukt pcen like mye i dag som jeg har gjort de to siste ukene, haha!

Smykke HER // Sko HER // Skjørt HER // Kjole HER 

Kjole HER // Topp HER // Sko HER // Solbriller HER // Genser HER // Kjole HER

8 kommentarer

Siste innlegg