Tyrkia, dag 10

I dag blir det mobilblogging! Nå sitter vi i lobbyen på hotellet etter å ha vært å spist og gått litt rundt i gatene her for å se. Jeg har enda ikke kjøpt en eneste feriegave, så det hoper seg virkelig opp til de siste dagene! Men jeg har funnet ut hva jeg skal kjøpe og det er jo butikker på hvert et hjørne her. Så det blir ikke det største problemet!

Her er i alle fall tre bilder fra dagen! Har hatt med speilrefleks også i dag, så i morgen satser jeg på å få blogget ordentlig. Vi ligger (som vanlig) en time foran, så det er snart kveld for oss her! God natt <3

2 kommentarer
    1. Heeey! Er i tyrkia nå og reiser hjem om noen få dager. Har slik som deg ikke fått kjøpt noen sydengaver, og viktigst av alt har ikke fått kjøpt noe til typen. Noen anbefalinger til hva jeg kan kjøpe til han? :-))

    2. Anonym: Du kan jo kjøpe han noe på taxfreen 🙂 spørs jo hvor mye du vil bruke på gave. er for det meste bare juggel her har jeg funnet ut, så hadde jeg vært deg ville jeg kanskje kjøpt på taxfree 🙂 klokke, alkohol, klær, godteri?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg