oh sweet home

Home, sweet home! Jeg har riktignok vært hjemme helt siden torsdagskvelden, men dagene har gått så fort at jeg har ikke fått tatt opp pcen før i går, haha! Fredag til lørdag var jeg hos Tina og Thomas i Kongsvik med en kompis å så på at de spilte poker, jeg er virkelig nødt til å lære meg det. . . Det ser jo så morsomt ut! Så sov jeg der til lørdag, og lørdagen gikk bort til å gjøre absolutt ingenting. I går var jeg sammen med Tina, vi kjøpte inn klær på fredag som vi skal lage om til trollklær og bruke i helg når det er “trolldager” i Kongsvik, så det gjorde vi i går! Veldig morsomt å bruke mine elendige kunnskaper når det kommer til sying og klipping, haha. Men som jeg gleder meg, det skal bli så morsomt til helgen!

I dag var første dag tilbake på jobb etter to uker med ferie, eller egentlig tre uker siden jeg lå sprekksyk hjemme hele uken før Tyrkia. Det var overraskende godt å være tilbake! Helt til vi hadde lunsj og jeg glemte av at jeg egentlig ikke kan spise noe som helst, siden jeg tydeligvis er allergisk mot noe. . . Brukte halve pausen på å ligge på sofaen i garderoben, og pausen etter det gikk bort til samme greia. Skal heldigvis få legetime denne uken, så får jeg en gang for alle vite hva jeg må holde meg unna! Ikke særlig digg å ha så vondt i magen at jeg må ligge i fosterstilling. . .

Nå hadde jeg tenkt å ta meg en powernap, eller egentlig klokken 5. Men så ble jeg akutt lys våken og powernap måtte utgå. Så da får jeg bare være våken i hele kveld, da! Begynner heldigvis ikke før halv 1 i morgen, så jeg får en good natts søvn i dag. I natt sov jeg bare i 3 og en halv time, men jeg har aldri vært så opplagt på jobb før?! Trodde nesten ikke på meg selv da jeg våknet halv 8, haha. Lys våken og klar for dagen!

Her har dere de siste bildene jeg tok i Tyrkia. Tirsdagen var vi på båttur, noe jeg faktisk ikke orke å skrive om engang fordi det var så dårlig. Tyrkis guiding(?!? logisk hvor), KUN tyrkere og “all inclusive drikke” hvor man hentet drikke fra en bar som ikke engang var bemannet – ergo, ingen gratis drikke. Nei vet du hva. . . Glad det ikke kostet mer enn 200kr! Eneste positive var at vi fikk badet litt i havet, solet oss i 5 timer og sett en annen side av Tyrkia. Onsdagen gikk til å ta tatoveringer – så nå har jeg min første! Skal vise dere senere ♥

3 kommentarer
    1. Så fine bilder!! Godt å høre fra deg igjen, har savnet bloggingen din. Titter innom hver eneste dag 🙂 Får håpe du finner ut av det med allergi, må være kjedelig å ha det sånn. Gleder meg til å se tatoveringen også forresten:-D

    2. Mina: ååh så koselig <3 skal prøve å bli flinkere! ja det er ikke veldig morsomt å aldri vite når jeg kan få vondt.. legetime snart heldigvis! har lagt ut bilde på instagram allerede om du er veldig nyskjerrig 😀 heter sstinemari der!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg