trolldagan

Man skulle tro at jeg siden jeg blogger så sjelden har jeg ekstremt mye å dele når jeg først gjør det, men neida. Jeg har vært i Kongsvika hele helgen på “trolldagan”, noe SÅ morsomt! Hele bygda kledd som troll, forestilling og god stemning. Gleder meg allerede til neste år! Fredagen ble det litt for mye inntak for min del, mens i går gikk det litt roligere for seg. Morsomt å gjøre noe annerledes i helgene, bortsett fra det samme gamle i byen.

Jeg sitter enda hos Tina og Thomas, så da er mobilblogging godt å ha! Jeg tok med meg speilrefleksen hit, men jeg har ikke tatt det opp av veska en eneste gang. . . Godt både jeg og Tina er flinke å ta bilder med mobilene da! Så noen bilder har jeg i alle fall klart å få 😀

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg