back on track!

Nå har jeg nesten nettopp fått rumpa mi innenfor døra hjemme, og har plassert meg godt tilrette i sengen med store planer om å ta en powernap rett etter dette innlegget er postet! Men kjenner jeg meg selv rett får jeg vel ikke tid til det. . . Føler hele dagen min er stappfull og klør meg fortvilt i hodet mens jeg prøver å finne ut hvordan jeg skal få tid til alt.

Også har jeg begynt å trene igjen! Klapp på skulderen til meg. Klarte å få motivasjon på mandag, så nå er jeg snart back on track og kan endelig begynne å blogge litt om trening, selv om jeg ikke akkurat er den personen med aller mest peiling. . . Men har sett at flere har savnet det – så da skal jeg prøve å få det til! Og at jeg begynner å dele noen sunnere oppskrifter klager vel ingen på? Motivasjonen hoppet også et par hakk ekstra da jeg så at jeg har lagt på meg 1 kilo på en måned. . . Sånt skal vi ikke ha noe av!

____________________________________________________________________________

I går var jeg hos Lotte, ble invitert på middag og hvem sier vel nei til ferdiglaget middag? Bali kyllinggryte er bare ny-de-lig, og så lett at til og med JEG kan lage det! Hilsen hun som brenner pizzaen alt for ofte og ikke klarer å snurre bacon rundt en pølse, haha. . .

Og til dessert  – peanøttsmør med mørk sjokolade som har stått i fryseren, NAM! Jeg må virkelig lage meg noen sånne brett å ha hjemme, for det var delicious. Og ikke minst er det sunnere enn vanlig godteri! Sunt og godt snacks, ja takk.

Nå om dagen går jeg kun i koseklær. All day, everyday. Så noen fancy outfitbilder blir det ikke fra meg med det første! 

Pen 1 og 2

Etter jeg hadde vært hos Lotte dro jeg til Tina å var sammen med henne og en venninne av henne, så kom en venninne av henne igjen. (haha den setningen der altså. . .) Og hva gjorde jeg og Tina? Jo, fikk massasje i 1 time av jentene! Jeg skal ikke beskrive hvor godt det var, og hvor fort en lille timen gikk, haha. . . Men selvfølgelig klarte jeg å gjøre ryggen like vond på jobb i dag, så jeg trenger egentlig en runde til i dag. Jaja, kanskje om en uke eller to.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg