aldri i pose og sekk

Det er lørdag, og tanken på at jeg egentlig skulle vært i 20-årsdagen til Lotte akkurat NÅ holder på å ta livet av meg. . . Men, noen ganger må jeg bare stå over noen ting, som mamma så pent sa. Så da går det greit. (sier vi) Jeg tenker at vi tar det igjen neste helg uansett, og muligens helgen etter det igjen også.

I dag bestilte jeg hjemmelaget pizza. I dag fikk jeg hjemmelaget pizza. I dag var en fin dag! Haha jeg kjenner at kreativiteten min er ganske på bånn nå. . . Har vel kanskje noe med å gjøre at jeg bare gleder meg til jeg har postet dette innlegget og kan starte the sims.

Etter middagen ble det en liten kjøretur for å besøke besteforeldrene til Helene og Nikolai. 2 vaffelkaker, 1 is og 2 glass brus senere returnerte vi hjem! Besteforeldre altså. . . Man drar aldri sulten hjem! Jeg husker såå godt da jeg bodde i Lofoten og alltid var der, føler nesten jeg har bodd mer der enn hjemme. Og jeg har alltid hatt det veldig, veldig godt når jeg har vært der! Verdens beste reservebesteforeldre ♥

Noen ganger er jeg bare mer fotogen enn vanlig.

Tok meg en tur innom gamle trakter, siden jeg likevel kjørte forbi. Savner å bo på en liten, stille plass. . .

Stebror Nicolay sto for bildetaking langs veien, og overraskende nok ble det noen bra bilder som ikke ble skurrete! Det er så utrolig fin natur i Lofoten, og jeg er så glad jeg har muligheten til å dra hit når jeg vil. Alle burde besøke Lofoten i alle fall en gang!

Nå er det Hangover 2 på skjermen og the sims på pcen! Joda, det er godt med en rolig lørdag. Men joda, jeg skulle ønske jeg var sammen med venninnene mine i Harstad og feiret Lotte, og at jeg fikk møtt Linn Ida og April som er hjemme på besøk. . . Men man kan aldri få i pose og sekk! Ha en fin lørdagskveld ♥

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg