hjemme igjen

En helg går så alt for fort, og i dag var det hjemreise. Men det blir nok ikke lenge til neste gang jeg drar nedover. For det tar jo ikke SÅ lang tid å kjøre! Men, det skal jo passe med absolutt alt og jeg som helst ikke vil gå glipp av helgene hjemme har jo vanskeligheter med å rive meg løs.

Ble selvfølgelig ikke straka vegen hjem, som jeg egentlig hadde sett for meg – siden Tina ringte meg klokken 10 i morges og vekte meg med “æ har tidligvakt i dag!”. Så da var det bare å kaste seg i bilen 4 timer før planlagt å dra til henne for litt kvalitetstid. Hun hadde virkelig savnet meg i helgen, stakkars. “la ikke merke til at du va borte engang” er alltid koselig å høre ♥

Haha er så morsomt når jeg skal ha mamma til å ta bilder av meg. . . “du tok jo bilda igår??” og “du ser jo likens ut på aboslutt alle bildan uansett!! . . . men, de blir jo fin da” Mye sukk på henne synes jeg, skal da bare mangle at hun tar bilder av meg. . . ♥

Så ja, etter et eviglangt stopp hos Tina (igjen) hvor vi brukte to timer på powernap, er jeg endelig hjemme under dyna etter en lang dag. Kjenner at magen min ikke er helt på topp, så det blir tidlig kveld på meg i dag. (ja, ikke så veldig tidlig likevel siden jeg bestemte meg for å ligge langflat i sengen en time før jeg fortsatte på innlegget, haha) Heldigvis ikke lenge før jeg får svar på allergitesten min! Om den er negativ på alle punkter er det vel bare å fortsette med prøver til jeg finner ut hvorfor jeg får så sinnsykt vondt i magen til tider. . . Jeg tar heller 1 uke i måneden med mensensmerter foran dette ANYday, for å si det sååånn.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg