uvanlig fin mandag

Å starte dagen med å få den fineste nyheten – det er ikke verst bare det! Mandager er jo vanligvis veldig kjipe, men denne mandagen har vært snill. Og det til tross for at jeg nesten forsov meg i morges, har mensensmerter OG har vondt i hodet hver morgen jeg våkner på grunn av stingene. Haha føler jeg er over gjennomsnittet lykkelig i dag, til å være meg. . . Mulig jeg må finne noe å klage på, eller å være negativ over. Så ja, jeg fryser, er sulten, har vondt i ryggen og hodet – og er for lat til å gjøre noe med det akkurat nå. . . That’s more like it!

Ettersom jeg aldri husker å ta bilde av tatoveringen får jeg heller bare bruke bildet jeg postet på insta for å vise dere! Det som er morsomt er at jeg har tenkt på akkurat denne i over et år, før jeg endelig tok den, og jeg fant plutselig ut at jeg blogget om det i fjor her! Når man er så sikker på en tatovering så blir man nok aldri å angre. I tillegg står den for noen jeg bryr meg veldig mye om ♥ Jeg er kjempefornøyd! Tok den på Royal Tattoo som ligger i Oba, rett utenfor Alanya. De som jobbet der var veldig seriøse og kjempeflinke, så jeg kan absolutt anbefale dem videre. Martine og kjæresten tok også tatoveringer da vi var der, og de ble også kjempebra!

affiliatelinker nelly

Og etter en lang pause fra nelly (siden jeg alltid blir fristet til å kjøpe noe har jeg hatt noen uker borte derfra, haha) tok jeg endelig turen inn for å titte på litt nyheter. Og ikke overraskende lå det plutselig varer til 4000kr i handlekurven. . . Var snar å krysse ut siden da jeg innså det! Men jeg vil likevel vise dere noen av favorittene som havnet i kurven. Burgunder har vært en storfavoritt hos meg de siste årene, og genseren øverst står nok høyest på ønskelisten nå. Får heldigvis lønning på fredag – og den forsvinner nok like fort! Farlig mye fint de har inne. . . Også må jeg vel oppdatere høstgarderoben, tror dere ikke? Hehe joo litt i alle fall. Noen andre som skal fornye litt? Er jo så morsomt!

Kjole HER // Cardigan HER // Genser HER // Kjole HER

Kjole HER // Kjole HER // Genser HER

Genser HER // Cardigan HER // Kjole HER

5 kommentarer
    1. Herregud, Nelly har så mye fint! Var inne og kikket der i stad og jeg fant så mye jeg har lyst på 🙂 Bare synd lommeboken ikke tillater det akkurat nå, haha.. Håper du har en flott uke! 😀

    2. Når dere bodde på greengarden,var det internett på hotellrommet, ellrr måtte dere kjøpe det i resepsjonen?

    3. Lisa-Marie: ikke på hotellrommet, men på alle fellesområdene! men det var ekstremt tregt til tider, best nett på restaurantene 🙂 men det funket til å sjekke facebook, instagram og de ellers “viktige” tingene. blogging derimot gikk veldig tregt på hotellnett..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg