Stine gjør ting hun kan

Goood helg! Jeg tok helg i dag jeg, siden jeg har fri annenhver fredag. Så i morgen har jeg litt forskjellig som skal gjøres siden jeg er ledig på dagtid. Jeg skal på vekstedet, dekksenteret og innom gammeljobben min en tur. For nå begynner jeg der igjen! Om bare en og en halv uke blir jeg stående bak en kasse igjen og gjøre noe jeg stortrives med. Grunnen til at jeg slutter på medisinaldepoet er fordi jeg etter nyttår står uten jobb der, og da blir det lureste for meg å gå tilbake til gammeljobben. Det blir trist å ikke jobbe med den herlige gjengen lengre, men sånn ble det. . . Har hatt noen fine måneder der!

affiliatelinker nelly

Siden jeg ikke skal opp før 9 i morgen blir det noen timer med film og cookies før jeg tar kveld. Har nettopp hatt en episode med “Stine gjør ting hun kan på kjøkkenet” og laget brownies cookies! Altså jeg imponerer meg selv mer og mer når det kommer til matlaging for tiden, her om dagen laget jeg verdens beste hjemmelagde pizza liksom! . . . jeg kan vel ikke unnlate å fortelle at det var en pose med ferdigbunn man bare heller vann i, men uansett. . . Så nå begynner ferdighetene å komme seg! Ikke lenge igjen til jeg disker opp med biff og hele pakka.

Så tenkte jeg å tipse dere om at nelly nå har 25% på et utvalg høstfavoritter! Så jeg satte sammen noen plagg og sko som passer sammen, noen som fant seg nytt antrekk til helgen kanskje? Eller eventuelt neste helg siden helgen er rett rundt hjørnet.

Kjole HER // Sko HER // Kjole HER

Kjole HER // Sko HER // Kjole HER

Genser HER // Bukse HER // Topp HER

Genser HER // Sko HER // Bukse HER

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg