overload of cuteness

I dag har tante stinstin vært på babybesøk! Og nå er jeg (om mulig) enda mer babysyk. . . Blir fort sånn når jeg plutselig ikke bare har en, men TO venninner som skal ha baby over nyttår! Det ble med andre ord veldig mye baby- og gravidesnakk i dag, haha. . . Var forresten det som var den gledelige nyheten jeg fikk her om dagen, enda en venninne skal ha baby ♥ Så vi har brukt noen timer på å diskutere fødsler, hva man trenger til babyer og hvor glade venninnene mine er for at jeg skal begynne å jobbe på Nor Style igjen, hehe!

Så neida. . . Kanskje jeg også må få meg baby snart siden alle andre får det? Tror jeg hadde kledd å være mamma, heheh. . . Også er de jo så utrolig søte ♥

Dere som har lest bloggen min en stund kjenner nok igjen Sandra! Det er hun som har fått søte, lille Elias ♥

Nå skal jeg ta meg 2 paracet og legge meg! Mulig det blir en halvtime med greys anatomy, jeg har blitt helt hektet i det siste. . . Startet på sesong 1 tidligere i sommer og er nå på sesong 5, ikke verst bare det! Dere får ha en fin natt ♥ Jeg blir nok å drømme om babyer i natt, eller at jeg selv er gravid. . . Men det blir nok enda noen år til!

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg